Jump to content

Beyiniz3838

Members
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Beyiniz3838 last won the day on December 7 2020

Beyiniz3838 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 😂😂😂 Aynen bak şuan banlandım ya küfürmü var ortada npmışımda banlanıom acaba 😁😉?
  2. adamsın kardeşim iptal etmelerı lazım zaten çocuk diyor bıze ama kendı beyin yaşı gelişmemiş yaşı kazık kadar ama beyin yaşı çocukta bıle yok 😁
  3. Kes çeneni şerefsiz senin önune kemik atan oldumuda konusuon 2 3 senedir burdayım ben senin gibi yeni türemedim akıllı ol aboneliktende çıktım sana kapattırcam o kanalını
  4. SENI GRAM TAKMIORUM SABO SENIN ESKİ DOSTUN AMA SENDEN BİN KAT İYİ SADIK BİRİSİ AYIKTINMI HADI UZA ŞİMDİ AĞLA
  5. Ya hehe 16 yaşındayım aynen tabi kardeşim sen haklısın Allah sana akıl fikir versin 😂😂 Ya ne ağladınız olm ya tabi sabodan alırım sabo abim can can her zaman güvenilir hızlı zırlayın dolqndırıldığım zaman baskasından sabo abi teselli etti bu PlayerAim değil boş yapma her zaman sabo abinin yanındayım 😏
  6. Aynen aynen sende kazık kadarsın ama beynin 11 12 yaşında onu Yazmayla hemen senden satın almadım beni bilen bilir senelerdir sabodan alırım ona güvenirim sen otomatik teslimat diye yükseltmeye devam et fiyatları bak herkes kimden alıyor Bi bakalım senden nie almıyor herkes çünkü sabo reis Türk lirası üstünden satıyor sen dolardan satıon yükseltion bu konuşma bitti burda bb Senin önune kemik atan olmadı havlama köpek kemiğini verim sus
  7. Çocuk dediğin seni yatırır altına alır her gördüğüne çocuk deme boş yapma zırlama sende kazık kadar adamsın ama aklın gelişmemiş Bi tane otomatik teslimatın var die hava atma 219 lira yapma iyi demi haydi şimdi uza hadi koçum
  8. @KillThemAll190 TL satıyor sen nie 219 TL Sadece Bi oto teslimatın var başka bişeyin yok sabo daha mantıklı 2 3 senedir güvenilir bayim sabo ❤️
  9. bu vıpmaxı falan tanımam bende @KillThemAll dan alıorum kaç aydır 1 sene oldu yaklasık 1 senedır ondan alırım cok guvenılır çoğu kişi 200 tl cekıor dedı ve benı magdur etti yanı ama sabo abim sagolsun her zaman fıyatı bellı kaç tl cektıgı bellı bayı olarak ben sabo abiyi tercih ederım işi gucu rast gıtsın ömrumun sonuna kadarda ondan alcagım 🙂😉
  10. var kardeşim innial banka kartıyla satın alım var bayilerden bitcoinle alım var @Hepsini öldürbu abiden alabılırsın hızlı guvenılır
  11. 2 tane bayi var kardeşim hangısınden ıstıosan al @KillThemAll @PlayerAim ıkısıde guvenılır ınsanlar
  12. Beyiniz3838

    Yardım

    @Hepsini öldür alabılırsın kardeşim hızlı ve guvenılır daim
  13. eger oyuna gelen guncellemeyse kardeşim 48 saat ıcınde guncellenıor eger hılede bakım veya buyuk sorun varsa uzun suruyor ama suan guncel
  14. valla dostum ben bu hatayı almadıgım ıcın yardımcı olamıcam sana bende cunku böle bır sorun yok
  15. bende nıye aynı sey olmuyor guzel kardeşim b22 falan sıyah ekran sadece baya bı oynuyom sonra oyun ban atıor 2070 e kadar falan yenı hesab acıorum oynuyorum durmadan ama b22 sıyah ekran böle bı sorunla asla yasamadım ben megada kaç aydır mega kullanıorum 1 seneye yaklastı yaklasık ben megadan memmunum yanı kardeşim paranın hakkını verıor bayılerdende megadanda memmunum adamın dıblerı
×
×
  • Create New...