Jump to content

ZULA HİLESİİ


umitbaskan76
 Share

Recommended Posts

3 hours ago, umitbaskan76 said:

anladım ustacım ama ödeme sayfasına gelince ödeme alınamadı dedi kartımdan 200 tl var 25 dolar 199 tl yapıyor çekmedi.. 20 dakika ban attı şuan site

ALINDI.. GÜVENİLİR SİTE ZATEN OTOMATİK TESLİMAT YAPIYOR 2 DAKİKAMI ALMADI ADAMSIN PLAYERAİM!

bende alıcaktımda ıste 25 dolar bakıye yuklıcektım sıteye bakıye yetersız dedı ama 205 lıra para vardı ıcınde kartın bende gıttım @KillThemAll dan aldım sıteye falan bakıye yuklemen gerekmıor direk sana ödeme lınkı atıor ödemenı yapıon hılenı alıorsun banka kartı ınnıal hepsı gecerlı ınnıalle alıorum bende 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, umitbaskan76 said:

anladım ustacım ama ödeme sayfasına gelince ödeme alınamadı dedi kartımdan 200 tl var 25 dolar 199 tl yapıyor çekmedi.. 20 dakika ban attı şuan site

ALINDI.. GÜVENİLİR SİTE ZATEN OTOMATİK TESLİMAT YAPIYOR 2 DAKİKAMI ALMADI ADAMSIN PLAYERAİM!

eyv kardeşim. sorum zaten banka kaynaklıydı sen de biliyorsun. bazı arkadaşlar 1 hafta boş boş soru sorup gelip burda başkasının reklamını yapıyor ama otomasyon sistemi başka bişeydir. kimseyle muhatap olmak zorunda değilsindir. yaparsin işlemini alırsın urununu ordan yaz burdan yaz cevap bekle gerek yok ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PlayerAim said:

eyv kardeşim. sorum zaten banka kaynaklıydı sen de biliyorsun. bazı arkadaşlar 1 hafta boş boş soru sorup gelip burda başkasının reklamını yapıyor ama otomasyon sistemi başka bişeydir. kimseyle muhatap olmak zorunda değilsindir. yaparsin işlemini alırsın urununu ordan yaz burdan yaz cevap bekle gerek yok ;)

sen bana 200 TL cekio demedinmi 25 dolar yuklıcektim bakiye ondan sonra 206 lira ödeme istedi bendede okadar yoktu bende gittim sabodan aldım bastanda ondan alıodum seni tanımam etmem 

Link to comment
Share on other sites

hayır ben hiçbir zaman kimseye TL karşılığını söylemem yalan söylediğin buradan belli çünkü bunu ben değil ödeme sağlayıcı firma belirliyor.
tanımam etmem diyorsunda geldin haftalarca boş boş konuştun soru sordun. kim olduğunu cok iyi biliyorum neyse işin gücün rast gelsin abim.. :)

Edited by PlayerAim
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, PlayerAim said:

hayır ben hiçbir zaman kimseye TL karşılığını söylemem yalan söylediğin buradan belli çünkü bunu ben değil ödeme sağlayıcı firma belirliyor.
tanımam etmem diyorsunda geldin haftalarca boş boş konuştun soru sordun. kim olduğunu cok iyi biliyorum neyse işin gücün rast gelsin abim.. :)

eywallah nediyim abi nebilim bana alan kişi 200 TL cekio dedi bendede 205 lira vardı 206 lira dedi bende alamadım işte ozamanda sabodan almak zorunda kaldım neyse hakkını helal et allaha emanet ol Akif<3#9267 özelden engeli kaldırırmısın bişe konuscam 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...